Om ÄTA-Arbeten - ÄTA-Arbeten - enklare ändring och tilläggsarbeten
2
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Om ÄTA-Arbeten

Vi vill förenkla ÄTA-hanteringen!

Vi brinner för att förenkla ÄTA-hanteringen så att alla entreprenörer kan få betalt för det de har rätt till enligt avtal. Vi vill också att kunderna på ett tryggt och enkelt sätt ska förstå vad de betalar för. Allt detta ska kunna göras med några få knapptryckningar på mobilen eller plattan.

Vilka är vi?

ÄTA-Arbeten startades och drivs av Tobias Melin. I teamet finns kundservice, designers och programmerare. Tobias har själv drivit ett litet målarföretag såväl som arbetat på ett av europas största byggföretag. Överallt har ÄTA-Hanteringen varit en administrativ utmaning.

Vad får du hjälp med?

ÄTA-Arbeten gör det enkelt att redan på arbetsplatsen skapa och skicka din ÄTA. Med två knapptryckningar har du t.ex. fotograferat det som hindrar dig, skriv in beskrivning och tryck “Skicka”. Din kund får en färdig ÄTA via mejlen. Du kan givetvis förbättra dina ÄTA-rapporter i en platta eller PC innan du skickar dem. Allt ska vara så enkelt så att även din mor skulle klara det, vilket vi faktiskt testat på våra mammor i teamet! Så nu finns inget som hindrar att alla i ditt företag ska kunna skapa en ÄTA.

Vad kostar det?

Efter testperioden är klar får du möjligheten att teckna ett årsabonnemang för 1200 kr per användare. För företag med många användare görs separat offert. Under de 3 första månaderna har du möjlighet att avsluta abonnemanget och få alla pengar tillbaka. Du behöver inte ens ange varför.

Tror du att du kan få mer betalt med ÄTA-Arbeten?

Prova gratis för att själv se hur enkel ÄTA-Hantering som du får

Detta säger våra användare…